Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
Produkt spørgsmål
Hvordan er produkterne i størrelsen?
REDGREEN produkter er meget tilsvarende i størrelsen, og vi anbefaler dig at købe den størrelse, som du normalt bruger. Hvis du er i tvivl om hvilken størrelse, du skal vælge, anbefaler vi dig at bruge vores size guide.
Hvilke størrelser fås produkterne i?
De fleste af vores REDGREEN MEN produkter fås i størrelse S – 4XL. Enkelte produkter går op i en 6XL. Dette kan du se, når du tilvælger produktets størrelse.
De fleste af vores REDGREEN WOMEN produkter fås i størrelse S – 2XL. Enkelte produkter går ned i en XS. Dette kan du se, når du tilvælger produktets størrelse.
Hvor finder jeg information om et produkt?
Når du søger på et produkt, er der lavet en produktbeskrivelse, der fortæller alt om produktet, som du bør vide, før du foretager et køb. Hvis du har flere spørgsmål ang. produktet, er du mere end velkommen til at kontakte os på sociale medier, eller på vores kundeservice mail: info@redgreengroup.com.
Spørgsmål vedr. ordre
Kan jeg ændre min ordre?
Når først din ordre er placeret og betalt, og vi har registreret dit køb, kan du ikke ændre din ordre.
Hvornår bliver pengene trukket fra min konto?
Lige så snart vi har registreret din ordre og den er afsendt fra vores varelager, trækkes pengene på din konto.
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Du kan vælge at betale med VISA, Mastercard, Mobilepay og Dankort.
Reklamation og returnering
Mit produkt er defekt. Hvordan reklamerer jeg?
Hvis du har modtaget et defekt produkt, skal du kontakte vores kundeservice. Vi ser gerne, at du tager billeder af produktet inkl. manglen og sender med, når du sender en mail til info@redgreengroup.com. Reklamation skal ske i rimelig tid efter modtagelse af produktet eller efter opdagelse af manglen.
Jeg er utilfreds med mit produkt. Hvad gør jeg?
Når du modtager din pakke, er der sendt en returlabel med. På denne label er der angivet årsager til, hvorfor du sender varen retur. Her skal du vælge årsagen til, hvorfor du sender retur inden du lægger den i pakken.
Hvis du er utilfreds med dit produkt og du gerne vil reklamere, skal du kontakte vores kundeservice. Hertil skriver du selvfølgelig årsagen til, hvorfor du er utilfreds og gerne vil reklamere.
Hvor lang tid fortrydelsesret har jeg?
Som kunde har du 180 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. De 180 dage gør sig gældende fra den dag du modtager din ordre. Fristen indebærer, at du har 180 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@redgreengroup.com eller benytte den returlabel, som er pakket sammen med din ordre. Hvis du ikke har modtaget en returlabel, kan du sende os en mail og vi sender en ny.
Hvordan sender jeg mit produkt tilbage?
Brug gerne emballagen som du modtog din pakke i og klistrer returlabelen på. Returlabelen er vedlagt i din forsendelse. Aflever den herefter i din nærmeste GLS pakkeshop.
Jeg har returneret mit produkt. Hvornår kommer mine penge retur?
Der kan gå op til 5 arbejdsdage inden vi har registreret din returpakke. Vi sender dig en mail, så snart vi har overført dine penge retur til din konto. Afhængigt af hvilken betalingsmulighed du har benyttet, ved dit køb, bliver dine penge registreret på din bankkonto 1-2 dage efterfølgende.
Forsendelse og levering
Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
Du kan vælge GLS hjemmelevering eller GLS pakkeshop i Danmark. Du vælger selv når du placerer din ordre. I udlandet er det UPS, der sender vores pakker. Her kan du vælge mellem UPS normal delivery eller UPS express.
Kan jeg tracke min ordre?
Så snart din ordre er sendt fra vores varelager, sender vi dig et T&T nummer, som du kan følge indtil du har modtaget din pakke.
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi arbejder på højtryk for at yde en god service, og derfor er det vigtigt for os, at din pakke kommer indenfor rimelig tid. Fra du har placeret og betalt din ordre, til din ordre er registreret på vores varelager, går der 1-3 arbejdsdage, før du modtager den.
Kan leveringen ske udenfor DK?
Ja, vi sender til hele verden.
Rabatkode
Hvorfor modtager jeg ikke min rabatkode?
I nogle tilfælde kan din rabatkode ende i din spam/uønsket mail, og vi opfordrer dig derfor til at kigge denne igennem. Hvis ikke dette er tilfældet, kan du skrive en mail til kundeservice på info@redgreengroup.com.
Kan min rabatkode bruges på alle produkter?
Din tilsendte rabatkode kan bruges på samtlige produkter. Dog er rabatkoden ikke gældende på i forvejen nedsatte varer.